نوشته شده توسط : rshaole

رژیم غذایی در بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتیپس از تشخیص وزن نفروپاتی دیابتی، علاوه بر مراقبت های پزشکی لازم، مهم است که به توجه به تهویه رژیم غذایی است. کمک به کاهش بار بر روی کلیه ها، کمک به مبارزه با بیماری و توانبخشی، کاهش مواد مخدر به آسیب کلیوی. رژیم غذایی خود را برجسته زیر است:

1. کنترل از مقدار پروتئین از گیاهان.

کنترل دیابت مصرف کربوهیدرات، پروتئین های گیاهی اغلب به عنوان مکمل های غذایی. پروتئین های گیاهی حاوی مقدار زیادی از پایگاه های پورین، مصرف بیش از حد خواهد بار بر روی کلیه ها را افزایش دهد. آن را باید به دانه های سویا، لوبیا ماش، شیر سویا و دیگر مواد غذایی با پروتئین بالا برای مصرف انسان محدود است، می توان آن را با ماهی، میگو، خیار دریایی، گوشت بدون چربی و جایگزین شده است.

2. چربی را محدود کند.

اگر شما بیماری کلیه، شما باید مصرف خود را از چربی محدود، چرا که چربی می تواند ناشی از آترواسکلروز مظهر خیلی از آترواسکلروز کلیه کلیه می شود. شما می توانید روغن نباتی به جای چربی حیوانی، روغن نباتی دوز روزانه باید در سطح 60-70 گرم نگهداری استفاده کنید.

3. محدودیت غذاهای پر پورین.

بسیاری از متابولیسم پورین در انسان افزایش می دهد بار بر روی کلیه ها. کرفس، اسفناج، بادام زمینی، سوپ مرغ، انواع آبگوشت، ساردین و حیوانات با محصولات و غیره سرشار از پورین باید به شدت به مواد غذایی محدود می شود. گوشت بدون چربی نیز حاوی پورین می تواند گوشت خوار، خوردن سوپ امتناع کرد.

4. خوردن نمک کمتر، تخم مرغ بخورند.

ادم نفروتیک و فشار خون بالا رخ می دهد، شما باید مقدار نمک، مصرف نمک معمولا روزانه به 2/4 گرم به ترتیب محدود. تخم مرغ حاوی پروتئین در روند سوخت و ساز بدن خواهد اسید اوریک تولید کند. هنگامی که عملکرد کلیه است به خطر بیافتد، محصول نهایی نیتروژن در بدن تجمع می یابد و افزایش بار بر روی کلیه ها. بنابراین، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی خوردن تخم مرغ.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. بازیابی سریع!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی دیابتی ,
:: بازدید از این مطلب : 573
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 ارديبهشت 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: